Heip! Tämä on toinen tarinani nettiin.. Tämä tarina kantaa nimeä Unhappy Girl. Se kertoo tytöstä, joka oli jäänyt orvoksi, kun hänen vanhempansa olivat olleet häämatkalla Thaimaassa. Hänen vanhempansa kuolivat Tsunamiin. Ainiin! Ja tytön nimi on Megan. Hän oli silloin taapero, kun jäi orvoksi, ja nyt hän on lapsi. Hän asuu tällä hetkellä orpokodissa. Siellä on hänen lisäkseen: Taapero Daniel, taapero Jenny, teini Melinda(Melinda on Meganin oikea isosisko),lapsi Odd ja teini Sebastien.  Hyviä lukuhetkiä. Muista kommentoida!!
Kursivoitu teksti on Meganin kertomista  / ajattelemista.

2066575.jpg
Hei! Minä olen Megan. Tiedätte varmaan minusta jo niin paljon, ettei minun tarvitse kertoa teille hirveästi itsestäni.  Tänään on muuten orpokodin juhlapäivä!  Joku meistä orvoista pääsee uuteen kotiin! Memmu niminen nainen soitti viime viikolla Idalle (Orpokodissa Ida on lasten "puoli äiti" ja orpokodin "pitäjä") ja sanoi haluavansa adobtoida jonkun meistä. Olisimpa minä se onnellinen!


2066590.jpg
Tässä muuten on muut orvot. Idaa ja Danielia ei näy kunnolla tuolta vierestä.
Musta hiuksinen tyttö on  minun isosisareni.  Orpokodissa pidämme kuitenkin kaikkia sisaruksinamme.


2066595.jpg
Tässä on meidän orpokotimme. Se on aika pieni, mutta viihtyisä. .. Tai niin ainakin Ida ilmaisee asian.. Itse en niinkään pitäisi sitä viihtyisänä... Mutta mielipiteet kullakin.


2066604.jpg
Tässä vielä lähikuvaa Melindasta ja Jennystä. Vaikka Melinda on siskoni, pidän häntä tosi nättinä.

2066607.jpg
Melkein unohdin! Pitää vaihtaa juhla-asu päälle!  Ihmettelet varmaan miksi.. Voin sanoa että siksi, koska kaikkien orpojen pitää kokoontua "taidehuoneeseen", ja Ida tulee sinne kertomaan, kuka pääsee uuteen kotiin.. Harmittaa kyllä teinien puolesta.. Moni  ei kyllä 15 vuotiasta teiniä ehkä adobtoisi.. Ei teini kerkeäisi enää sopeutua.


2066611.jpg
2066612.jpg
Nyt pitää vain odotella Idaa. Mahassani kihelmöi ja perhoset lentelevät.. Haluaisin ihan hirveästi päästä pois täältä orpokodista.. Olen asunut täällä viimeiset 6 vuotta, ja olen nyt 11 vuotias..

2066616.jpg
Tässä on muuten Daniel. .Eikö olekkin söpö??


2066623.jpg
Hei! Nyt Ida tuleekin!
   
"Memmu soitti juuri. Hän oli tehnyt päätöksensä, kuvien ja videopätkien perusteella.. Myös kerroin hänelle jokaisen teidän luonteesta... Ja nyt hän haluaa adobtoida......."


2066632.jpg
"
......Meganin.. Onnea uuteen perheeseesi. :)"
"
Minutko!?!?! Minutko!?! Jes! Jes!! JESSS!!! Ihanaa, ihanaa, ihanaa, ihanaa!"

2066637.jpg
"
Tule, saatan sinut Memmun luo. "
"
Joo.. Haen vain arkivaatteeni ja yöpukuni, tulen sitten.. JesJesJEs!!"

2066643.jpg
"
Heippa, sisko! Me nähdään vielä!! Tulkaa joskus käymään meillä, jos saatte.. Idan kanssa tietenkin "
"
Moikka! Meillä tulee sinua ikävä! En tiedä voimmeko tulla, mutta toivottavasti! Haleja!! =)"


Automatkan jälkeen!

2066652.jpg
"
Heippa, Megan.. Minulla tulee sinua ikävä.."
"
Joojoo.. Niin minullakin.. Menen juttelemaan Memmulle, onhan hän nykyinen äitini"


2066668.jpg
"
Terve, Megan!"
"
Moi.. Öö.. Äiti...?"
"
Voit sanoa minua äidiksesi, olenhan oikeastaan nykyään äitisi.. No. Minulla on töitä. En kerkeä jutella enempää.. Täytyy kirjoittaa tietokoneella erästä lehtiartikkelia. Mene touhuamaan vaikka koirien kanssa. Olen yläkerrassa, jos kaipaat minua..  Tänään en enää ehdi, mutta huomenna voimme vaikka pelata  koripalloa, jos haluat"
"
Joo, se olisi kivaa."
"
Menen illalla vielä sitten.... Öhm... Kapakka... Tarkoitin kokoukseen.. Minulla menee myöhään."
"
Okei."

Se
uraavana päivänä


2066687.jpg
"No, pelataanko korista??"
"Ootko sä ihan okei..? Huhuu.. Äitii!!"


2066718.jpg
"Ählhäää huuhuooolehehdhiii!! Oooonnnn kunhnnoohossaaaaa!"
"Häh?"
Huomasin äidin laulavan unissaan.. Aika kaljaseltahan se hais.. Mut sen silmät oli auki.. Aika outoo.. Eikun eihän hänen silmänsä olleet auki.. Olikohan hän ollut yön jossain muualla kuin kokouksessa...? Oho, hän taitaa herätä.
"
Meehppä tekkeeh itshellless jottaiinn mhuonaaa"
 
  Okei..? "Öö.. Juu..?"



2066752.jpg
*
Mussun mussun*
"
Ahhaa!! Khiinnnii jääiitth"


2066748.jpg
Mitäs mä nyt tein..?
"
Säh vhann thääll jhothain kheksii nhaphostheleht, khu shun phittähis shyyä jottaihn ookeeta rhuokhaa! Mhenethit 2 viikhon kharkiit!!"
"
Mut.. Mut.. Mitää..Häh.. Mutt.."



2066768.jpg
Ei voi olla totta!



2066777.jpg
"
Nyt khuule phenska mhenet phesee khäpäläs ja meet thuutilhullaa! Ehli shiis phäikärheiille!"
"
Typerys!"


2066783.jpg
Ei oo reilua!!!! En kyllä nuku.. Pesen kyllä kädet, mut en nuku vaan puhallan saippuakuplia ja pompin sängyllä!

2066787.jpg
Oisimpa sittenkin orpokodissa.. Siellä mä voisin olla Melindan kanssa.. Tai oispa Melinda täällä.. Se tietäis kyl mitä nyt pitäis tehdä.


2066794.jpg
2066792.jpg
2066797.jpg
2066795.jpg
2066800.jpg



-------------------------------------------------
J
atkaako Memmu juopottelemista? Jaksaako Megan vielä uskoa, että Memmu olisi hyvä äiti? Lähteekö Megan takaisin orpokotiin?   Se selviää osassa 2!